Vous ĂŞtes ici : Accueil > Submit a complaint > Complaint for mediation
The Ombudsman Service is an appeal body. Your complaint will only be accepted if you have already initiated proceedings with your telecom operator. Once your complaint has been submitted, you will receive a confirmation by email. The Ombudsman Service will then deal with your complaint as soon as possible. Fields marked with * must be completed
Ook de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zegt #hierniet wanneer het aankomt om haatdragende reacties op sociale media of andere online platformen.
Van 13 maart 2023 tot en met 17 maart is het “Week van de Consument”. Dat betekent dat we extra aandacht besteden aan jouw rechten als consumenten. Als consument heb je namelijk recht op correcte…
Glasvezel is aan een opmars bezig. Vele grote spelers zijn actief betrokken in de uitrol van glasvezel op Belgisch niveau. De Ombudsdienst constateert ook een toename van het aantal klachten rond dit thema. Of het…
Ook de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zegt #hierniet wanneer het aankomt om haatdragende reacties op sociale media of andere online platformen. https://hierniet.be/
Phishing blijft een groeiende plaag. Volgens het BIPT werden vorig jaar 1,5 miljoen verdachte URL's geĂŻdentificeerd. http://www.ombudsmantelecom.be/