Sie sind hier: Home > Eine Beschwerde einreichen > Beschwerde – Schlichtungsantrag
Der Ombudsdienst ist eine letzte Berufungsinstanz. Ihre Beschwerde wird erst angenommen, wenn Sie bereits Schritte bei Ihrem Telekommunikationsanbieter eingeleitet haben. Sobald Sie Ihre Beschwerde eingereicht haben, erhalten Sie eine Bestätigung per E-Mail. Der Ombudsdienst wird Ihre Beschwerde dann so schnell wie möglich bearbeiten. Felder mit (*) müssen ausgefüllt werden
Ook de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zegt #hierniet wanneer het aankomt om haatdragende reacties op sociale media of andere online platformen.
Van 13 maart 2023 tot en met 17 maart is het “Week van de Consument”. Dat betekent dat we extra aandacht besteden aan jouw rechten als consumenten. Als consument heb je namelijk recht op correcte…
Glasvezel is aan een opmars bezig. Vele grote spelers zijn actief betrokken in de uitrol van glasvezel op Belgisch niveau. De Ombudsdienst constateert ook een toename van het aantal klachten rond dit thema. Of het…
Ook de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zegt #hierniet wanneer het aankomt om haatdragende reacties op sociale media of andere online platformen. https://hierniet.be/
Phishing blijft een groeiende plaag. Volgens het BIPT werden vorig jaar 1,5 miljoen verdachte URL's geïdentificeerd. http://www.ombudsmantelecom.be/