U bevindt zich hier: Homepagina > Een klacht indienen > Klacht voor bemiddeling
De Ombudsdienst is een beroepsinstantie. Uw klacht wordt enkel aanvaard als u reeds stappen hebt ondernomen bij de betrokken operator. Zodra u uw klacht heeft ingediend, ontvangt u een bevestiging per e-mail. De Ombudsdienst zal uw klacht dan zo snel mogelijk behandelen. De vakjes met (*) zijn verplicht
Meneer K. uit Brussel contacteerde de Ombudsdienst, nadat hij verschillende beledigende berichten op zijn smartphone had ontvangen. Na onderzoek van het inkomend verkeer, kon de persoon die vermoedelijk verantwoordelijk was voor deze intimidatie worden geïdentificeerd.…
Ook de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zegt #hierniet wanneer het aankomt om haatdragende reacties op sociale media of andere online platformen.
Glasvezel is aan een opmars bezig. Vele grote spelers zijn actief betrokken in de uitrol van glasvezel op Belgisch niveau. De Ombudsdienst constateert ook een toename van het aantal klachten rond dit thema. Of het…
Van 13 maart 2023 tot en met 17 maart is het “Week van de Consument”. Dat betekent dat we extra aandacht besteden aan jouw rechten als consumenten. Als consument heb je namelijk recht op correcte…
Phishing blijft een groeiende plaag. Volgens het BIPT werden vorig jaar 1,5 miljoen verdachte URL's geïdentificeerd. http://www.ombudsmantelecom.be/
Ook de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zegt #hierniet wanneer het aankomt om haatdragende reacties op sociale media of andere online platformen. https://hierniet.be/