Een klacht indienen bij de ombudsdienst

Bemiddelingsklacht

De Ombudsdienst is een beroepsinstantie. Uw klacht wordt enkel aanvaard als u reeds stappen hebt ondernomen bij de betrokken operator. Zodra u uw klacht heeft ingediend, ontvangt u een bevestiging per e-mail. De Ombudsdienst zal uw klacht dan zo snel mogelijk behandelen.

Een klacht indienen
Een persoon die in een notitieboekje aan het schrijven is met zijn laptop naast hem (Ombudsdienst voor telecommunicatie).

Klacht over kwaadwillige oproepen

Wenst u een klacht over kwaadwillige oproepen in te dienen, vul dan het onderstaande formulier in.

Een klacht indienen over kwaadwillige oproepen
Een bezorgde vrouw aan de telefoon (Ombudsdienst voor telecommunicatie).

Hoe klacht indienen bij de ombudsdienst?

De Ombudsdienst is een beroepsinstantie en kan optreden wanneer u in uw contacten met de operator geen oplossing of bevredigend antwoord hebt gekregen.

Hoe klacht indienen
Twee personen die achter een laptop zitten aan een tafel (Ombudsdienst voor telecommunicatie).

Voorbeelden van behandelde klachten door de ombudsdienst

Deze voorbeelden geven u een idee van enkele tussenkomsten door de Ombudsdienst.

Zie voorbeelden van behandelde klachten
Vier personen vormen een gloeilamp met puzzelstukken (Ombudsdienst voor telecommunicatie).

Procedurereglement voor het indienen van een klacht

Lees het procedurereglement van de ombudsdienst voor telecommunicatie voor alle informatie die u nodig heeft om uw klacht in te dienen.

Zie het procedurereglement
Een man die een document opstelt (Ombudsdienst voor telecommunicatie).

Ontdek onze allerlaatste actualiteit

Facebook