U bevindt zich in > Onthaal > Hoe klacht indienen ?

Hoe klacht indienen ?

Alleen schriftelijke klachten worden dus in aanmerking genomen. Het is echter wel mogelijk om u telefonisch tot de ombudsdienst te wenden op het nummer 02 223 09 09 om optimaal op de hoogte te worden gebracht van uw rechten.

Wij verzoeken u bij deze om ons procedurereglement (PDF .pdf - 124Ko) te raadplegen. Uw dossier zal worden behandeld binnen de 90 dagen na ontvangst van uw volledige klacht. In uitzonderlijke gevallen, indien de complexiteit van het geschil dit vereist, kan de termijn voor behandeling van uw dossier worden verlengd met een nieuwe periode van 90 dagen.

U kunt een klacht indienen bij de ombudsdienst voor de telecommunicatie :

  • per gewone brief, ter attentie van de heer Luc Tuerlinckx, Ombudsdienst voor telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35, 1000 Brussel ;
  • per fax, op het nummer 02 219 86 59 ;
  • via indiening van de klacht in de kantoren van de Ombudsdienst tijdens de openingsuren (van 9.00 tot 17.00 uur). Zie plan (JPG .jpg - 458Ko)

BlindSurfer, Februari 2006

Juridische informatie

Ombudsdienst voor telecommunicatie
Bischoffsheimlaan 29-35, 1000 Brussel - Tel. 02/223 09 09 - Fax. 02/219 86 59