U bevindt zich in > Onthaal > Hoe klacht indienen ?

Hoe klacht indienen ?

Alleen schriftelijke klachten worden dus in aanmerking genomen. Het is echter wel mogelijk om u telefonisch tot de ombudsdienst te wenden op het nummer 02 223 09 09 om optimaal op de hoogte te worden gebracht van uw rechten.

U kunt een klacht indienen bij de ombudsdienst voor de telecommunicatie :

  • per gewone brief, ter attentie van de heer Luc Tuerlinckx, Ombudsdienst voor telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35, 1000 Brussel ;
  • per fax, op het nummer 02 219 86 59 ;
  • via indiening van de klacht in de kantoren van de Ombudsdienst tijdens de openingsuren (van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16.00 uur). Zie plan (JPG .jpg - 458Ko)

BlindSurfer, Februari 2006

Juridische informatie

Ombudsdienst voor telecommunicatie
Bischoffsheimlaan 29-35, 1000 Brussel - Tel. 02/223 09 09 - Fax. 02/219 86 59