U bevindt zich in > Onthaal

Ombudsdienst voor Telecommunicatie

Logo

De Ombudsdienst voor Telecommunicatie is een dienst die gratis ter beschikking staat van elke particuliere en professionele telecomgebruiker

De Ombudsdienst voor Telecommunicatie is vanaf 17/05/2016 te bereiken op het volgend adres : Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel

  • door het invullen van de FORMULIEREN beschikbaar op deze website
  • per gewone brief
  • per fax
  • via indiening van de klacht in de kantoren van de Ombudsdienst

Elke klant die ontevreden is over zijn telecomoperator kan de ombudsdienst gratis vragen om tussen te komen. De ombudsman is bevoegd voor de volledige telecommunicatiesector. De ombudsdienst is een laatste toevlucht. Aangezien deze dienst niet tot doel heeft om de plaats van de klantendienst van de telecomoperatoren in te nemen, kan hij alleen optreden als een klant geen bevredigende oplossing heeft kunnen bereiken naar aanleiding van zijn contacten met zijn telecomaanbieder.

De Ombudsdienst voor Telecommunicatie is een gekwalificeerde entiteit in de zin van boek XVI van het Wetboek van economisch recht.

  • Voorbeelden :
BlindSurfer, Februari 2006

Juridische informatie

Ombudsdienst voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel - Tel 02 223 09 09 - Fax 02 219 86 59