Go to main menuGo to content of the pageGo to additional informations
U bevindt zich in > Onthaal
Ombudsdienst voor Telecommunicatie![]() De Ombudsdienst voor Telecommunicatie is een dienst die gratis ter beschikking staat van elke particuliere en professionele telecomgebruiker
Elke klant die ontevreden is over zijn telecomoperator kan de ombudsdienst gratis vragen om tussen te komen. De ombudsman is bevoegd voor de volledige telecommunicatiesector. De ombudsdienst is een laatste toevlucht. Aangezien deze dienst niet tot doel heeft om de plaats van de klantendienst van de telecomoperatoren in te nemen, kan hij alleen optreden als een klant geen bevredigende oplossing heeft kunnen bereiken naar aanleiding van zijn contacten met zijn telecomaanbieder. De Ombudsdienst voor Telecommunicatie is een gekwalificeerde entiteit in de zin van boek XVI van het Wetboek van economisch recht (De buitengerechtelijke geschillenregeling). |
Ombudsdienst voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel - Tel 02 223 09 09 - Fax 02 219 86 59